Welkom op de website van CD&V Machelen-Diegem

donderdag, 21 april, 2011

Beste bezoeker,

Van harte welkom op de website van CD&V Machelen-Diegem!

Machelen-Diegem is  een fijne gemeente om in te wonen. CD&V heeft een hart voor Machelen-Diegem, en staat voor een respectvolle, warme en veilige samenleving.

De nabijheid van de hoofdstad en de economische meerwaarde van onze ligging biedt belangrijke voordelen en opportuniteiten. De huidige ontwikkelingen op ons grondgebied en in de regio weerhouden anderzijds ook onze bijzondere aandacht. Bekommerd om onze Vlaamse identiteit en om de leefbaarheid, probeert CD&V op een constructieve manier de belangen te verdedigen van de komende generaties.

Onze gemeente kan ook trots zijn op een zeer breed gedragen sociaal leven. Dit is in niet geringe mate te danken aan de talrijke verenigingen en vrijwilligers die zich wekelijks actief inzetten. Zij verdienen onze maximale steun en waardering.

Via deze site kan u de lokale CD&V afdeling beter leren kennen. Maak kennis met een dynamische en gedreven bestuursploeg, contacteer onze mandatarissen in de gemeentelijke raden, of verdiep u even in onze standpunten over bepaalde dossiers. U kan hier voortaan alles terugvinden.

Wij staan steeds voor u klaar om te helpen waar het kan. Uw persoonlijke reacties of vragen, uw constructieve opmerkingen, interessante suggesties ed... u kan het hier allemaal kwijt. Aarzel niet om ons te contacteren.

Ik wens u alvast veel surfplezier en hoop dat u geregeld eens een kijkje komt nemen op onze website.

Joost Laureys

Voorzitter CD&V Machelen-Diegem